19.12.2023

Julehilsen fra styret

Styret ønsker å rette en stor takk til hver og en av dere for et fantastisk år! Dette har vært et år fylt med imponerende innsats, dedikasjon og samhold. De gode resultatene på graderinger og konkurranser viser en fantastisk utvikling i løpet av året.

Først og fremst vil vi takke våre dyktige instruktører og trenere. Deres engasjement, tålmodighet og dedikasjon til å veilede og inspirere våre medlemmer har vært uvurderlig. Uten deres lidenskap for karate og evne til å instruere, ville vi ikke ha oppnådd de store fremskrittene og suksessene vi har hatt i løpet av året.

Takk også til alle våre fantastiske medlemmer. Dere er hjertet og sjelen i klubben vår. Gjennom hardt arbeid, disiplin og vennskap har vi skapt et fellesskap som går utover vår egen dojo. Det er inspirerende å se hvordan hver og en av dere vokser og utvikler seg som utøvere og individer.

En spesiell takk går også til foresatte og familier som støtter våre unge utøvere. Deres oppmuntring, deltakelse og bidrag til klubben er viktig og verdifull. Vi setter pris på den tilliten dere viser oss ved å gi oss muligheten til å være en del av deres barns karatereise.

I juletiden ønsker styret dere alle en fredfull og gledelig jul. Må denne høytiden bringe lykke, kjærlighet og harmoni til dere og deres nærmeste. La oss se frem til et nytt år fylt med nye utfordringer og mer mestring, utvikling, samhold og glede!

Takk for et fantastisk år og en gledelig jul til dere alle!