Instruktører

Sensei Poh Lim, 7.dan (Hovedinstruktør)
Sensei Lim har vært profesjonell intruktør i over 40 år, har trent karate i nesten 50 år og har vært landslagstrener og hoveddommer i Norges Tradisjonelle Karateforbund. Han er kjent for å utvikle gode karateka, da flere av hans elever har fått anerkjennelse gjennom nasjonale og internasjonale konkurranser.

Sempai Eddy Rislien, 5.dan:
Eddy har trent karate siden 80-tallet og har bred erfaring innen konkurranser nasjonalt og internasjonalt. Han er dommer i WKF og NTKF og coach for klubbens unge og  konkurrerende utøvere.

Sempai Lise Tveter, 5.dan:
Lise har trent karate i over 20 år, og har lang erfaring som utøver på NTKF-landslaget. Hun instruerer klubbens yngste utøvere. Lise konkurrerer også nasjonalt og internasjonalt hvor hun spesielt har gjort strålende prestasjoner i kata.

Sempai Merethe Liebak, 4.dan:
Merethe har også trent karate siden 80-tallet. Hun er en dedikert karateutøver og var med å vinne medaljer på kumite- og katalaget i EM i 2013. Merethe er fremdeles veldig aktiv på konkurransefronten og gjør det veldig sterkt i kumite. Hun er også dommer i NTKF og WKF.

Oppdatert 2023-08-21