Innmelding

Alle som trener fast i Marienlyst Karateklubb må melde seg inn i klubben. Dette gjøres i to steg. Først registrerer du deg i idrettens sentrale medlemsregister (minidrett.no). Det er helt gratis. Har du barn under 15 år så må du først registrere deg i idrettens sentrale medlemsregister og deretter registrere barnet ditt.

Deretter velger du "bli medlem i et idrettslag" (under profil/medlemskap). Her kan du søke opp Marienlyst Karateklubb og melde inn deg selv eller egne barn. Etter at du har registrert deg selv eller egne barn så vil du og/eller barnet dukke opp i vårt medlemsregister slik at vi kan aktivere medlemsskapet.

Marienlyst Karateklubb spanderer en karatedrakt (gi) på alle barn og ungdommer under 18 år som melder seg inn i klubben. Vi bestiller en drakt så snart dere er registrert som medlemmer i klubben.

Vi har gratis prøvetimer for alle som ønsker å prøve karate. Foresatte og barn kan trene sammen. Har du spørsmål så kan du sende oss en epost eller komme innom for en gratis prøvetime og prate med en av våre instruktører.

Se egne sider for medlemskontingenttreningsavgift og treningstider.