Trening for nybegynnere

Karate passer for alle
Karate er en morsom, verdifull og nyttig treningsform som man kan ha glede av hele livet. Ved å trene karate utvikler man mestring, ferdigheter, smidighet, styrke og utholdenhet. Karate passer for barn, unge og voksne. Vi har en rimelige kostnader med hyggelige rabatter for familier som ønsker å trene sammen.

Nybegynnere
Marienlyst karateklubb har løpende opptak av nybegynnere hele året, men vi anbefaler at du starter i begynnelsen av semesteret. Nybegynnere i Drammen trener på mandager kl. 17:30 og torsdager kl. 17:00. Nybegynnere i Svelvik trener på tirsdager kl. 17:30Alle er velkomne for noen gratis prøvetimer. Ta med lett treningstøy (shorts/t-skjorte), en vannflaske og godt humør.

Vi ser frem til å bli kjent med deg!

Våre treningslokaler
Marienlyst karateklubb har treninger i både Drammen og Svelvik. Vi trener i våre egne lokaler i Drammen (Nedre Storgate 31, 2. etasje). I Svelvik trener vi på Svelvik ungdomsskole.

Treningstøy
Vi trener barbeint. Nybegynnere kan trene i lett treningstøy uten harde knapper eller lignende. Smykker og klokker skal tas av og små øredobber kan teipes med sportstape.

Alder
Vi anbefaler at du er 8 år eller eldre når du begynner med karate. Det er ingen øvre aldersgrense og foreldre kan trene sammen med sine barn.

Har du spørsmål?
Kontakt sempai Lise Tveter på tlf 95924107