Sponsor

Marienlyst karateklubb trener tradisjonell karate i Drammen og Svelvik. Klubben ble stiftet i 1993 og har rundt 50 medlemmer fordelt på barn, ungdommer og voksne. Klubben har dyktige instruktører, godt treningsmiljø og mange aktive medlemmer som representerer klubben lokalt, nasjonalt og internasjonalt.

Karate er en morsom, verdifull og nyttig treningsform man kan ha glede av hele livet. Karate utvikler mestring, tålmodighet, disiplin og harmoni. Det er en treningsform som passer for barn, ungdommer og voksne.

Vår merkevare er en sunn og trygg idrett med gode verdier. Som sponsor vil du assosieres med våre verdier samtidig som vi kan synligjøre din bedrift gjennom reklame på drakter, nettsider og sosiale medier.

Nettsidene våre har rundt 2000 besøkende hver måned. Kampanjene våre på Facebook i forbindelse med arrangementer i klubben oppnår vanligvis rundt 10 000 visninger blant innbyggere i Drammen, Asker, Øvre Eiker og Modum.

Send en epost til marienlyst.karate@gmail.com om du ønsker å støtte en idrettsklubb i ditt nærmiljø.