Tilbud for studenter

Karate er en morsom, verdifull og nyttig treningsform som man kan ha glede av hele livet. Karate trener ferdigheter, smidighet, styrke og utholdenhet. Den gjør kroppen mindre utsatt for sykdom og skade. Karate bringer en ro og en harmoni i en hektisk hverdag som hjelper oss på skolen, under utdanning og på arbeid.

Marienlyst karateklubb trener tradisjonell karate i Drammen og Svelvik. Vi ønsker alle nye medlemmer velkommen enten du er nybegynner eller har trent karate tidligere. Har du trent karate tidligere så møter du bare opp i den gruppen som passer for deg og din beltegrad. Se våre sider for treningstider og tilbud for nybegynnere for å se hva som passer best for deg.

Studenter med gyldig studentbevis betaler samme treningsavgift som ungdommer.

Alle er velkomne for noen gratis prøvetimer for å oppleve hvordan det er å trene karate. Ta med lett treningstøy og godt humør. Vi ser frem til å bli kjent med deg!