11.05.2020

Trening i coronatid - oppdatering fra styreleder

Det ble ikke endringer i reglene etter 7.5. Derfor blir det dessverre vanskelig for oss å bruke dojoen ennå. Dessverre klarer vi heller ikke å innfri kravene om smittevern og renhold godt nok til å åpne for trening i Svelvik.
Inntil videre blir utetrening (med værforbehold) onsdager kl. 18. Som hovedsak holder vi trening i byparken på Bragernes (man kan parkere gratis i Thamsgate p-hus), dersom treningen holdes et annet sted annonseres dette på Instagram og Facebook. Vi kommer også til å forsøke å lage videotreninger som legges ut på sosiale medier. Gradering må nok vente til over sommeren - men for dere som egentlig skulle ha mellomgradering/utsatt gradering den dagen alt stengte skal vi finne en løsning før sommerferien!
Vi håper dere vil komme på utetreningene og at dere slutter opp om klubben vår nå, i denne litt vanskelige situasjonen. Klubben trenger faktisk oss, like mye som vi trenger den 😀

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar